Pokaż więcej
Można skontaktować się z naszym zespołem wsparcia za pośrednictwem czesc@etuipersonalizowane.pl. Odpowiedź otrzymają Państwo w ciągu 24 godzin. Jednak w większości przypadków można oczekiwać odpowiedzi w ciągu kilku godzin od naszego Zespołu Wsparcia.
Aby pomóc jak najszybciej, prosimy wziąć pod uwagę poniższe informacje:
Pytanie dotyczące otrzymanego etui lub niezadowolenie z otrzymanego produktu?
Proszę wysłać e-mail na adres czesc@etuipersonalizowane.pl; Proszę podać numer zamówienia lub adres e-mail, który został użyty do złożenia zamówienia i wysłać zdjęcie etui, jeśli pytanie dotyczy możliwej wady.
Pytanie dotyczące czasu dostawy?
Proszę wysłać e-mail na adres czesc@etuipersonalizowane.pl. Proszę podać numer zamówienia lub adres e-mail, który został użyty do złożenia zamówienia. Proszę również dołączyć adres dostawy podany przy zamówieniu, abyśmy mogli go natychmiast sprawdzić.
Zamówienie biznesowe na więcej niż 10 sztuk?
Proszę wysłać e-mail na adres b2b@etuipersonalizowane.pl. Nasz zespół sprzedaży przetworzy zapytanie w ciągu kilku godzin i w razie potrzeby skontaktuje się telefonicznie.